miercuri, 25 ianuarie 2012

Ciuperci cu măsline




Ingrediente:


500 g ciuperci,
200 g măsline kalamata,
2 buc ceapă,
50 ml ulei,
1 lămâie,
100 ml vin alb,
1-2 linguri bulion,
sare,
piper,
pătrunjel verde.


Mod de preparare:


De preferat să se folosească ciuperci nu foarte mari.
Se curăță, se taie mai mici, se spală în mai multe ape și se stropesc cu zeamă de lămâie.
Se pun ciupercile la fiert în apă rece pentru 10-15 minute. Nu punem multă apă, doar cât să depășească ciupercile.
Călim ceapa tăiată mărunt.
Când ceapa a devenit aurie adăugăm ciupercile împreună cu zeama în care au fiert.
Adăugăm bulionul, vinul și măslinele (spălate în câteva ape) și lăsăm la foc mic pentru 10-15 minute.
Condimentăm cu sare și piper.
Se servesc presărate cu pătrunjel verde.
Poftă bună!

5 comentarii:

  1. Astazi am gatit si eu cu ciuperci.Imi plac asa de mult ca as fi in stare sa le pun si in torturi.O bunatate papica ta.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi trecuse și mie prin cap odată de un tort cu ciuperci. Cine îl face prima?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat să specific că și eu sunt moartă după ciuperci!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi am gatit a 2-a oara mancarea asta;e Excelenta!O sa intre in "repertoriul" permanent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ;)
      ar trebui sa o mai refac si eu, ca tare mult imi plac ciupercile....

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...