joi, 29 noiembrie 2012

Șnițel din soia - rețetă de post

Curiozitatea a învins.  
Pentru că toată lumea vorbește de acest preparat minunat care înlocuiește carnea  cu succes, am decis să încerc și eu.
Vă spun că am fost surprinsă în mod păcut și sigur o să mai fac.

Ingrediente pentru Șnițel din soia

6 buc soia,
1 foaie dafin,
1/2 linguriță piper boabe,
sare,
3 linguri pesmet,
ulei pentru prăjit.

Mod de preparare:

Se pun bucățile de soia în apă rece cu sare la fiert.
În apă adăugăm o foaie de dafin și boabe de piper.
Se fierb 10 minute și se lasă la răcit în apa în care au fiert.
Se scot din apă și se lasă la scurs.
Dăm bucățile de soia prin pesmet și le prăjim în ulei încins pe ambele părți.
Servim cu cartofi prăjiți sau piure.
Pentru că am decis să fac piure, am pasat cartofii și am adăugat puțină margarină (în loc de unt) și puțin ulei fierbinte (în loc de lapte).
Poftă bună!

PS: În pesmet se poate adăuga puțin praf de usturoi, ghimbir, coriandru sau condimentele preferate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...