vineri, 30 noiembrie 2012

Raci fierți

Ingrediente pentru Raci fierți

1 kg raci,
1 foaie dafin,
1/2 linguriță boabe piper,
3 căței usturoi,
1 ceapă,
1 ardei iute,
1 lingură sare.

Mod de preparare:

Se aleg numai racii vii.

Ar fi trebuit să filmez, să vedeți cum se mișcau :)
Se spală in multe ape, după ce s-au freacat pe burtă cu o periuță.
Se pune un vas cu apă la fiert în care adăugăm sare, usturoiul tăiat feliuțe, ceapa curățată și taiată în sferturi, foaia de dafin, ardeiul iute feliat, (întreg - dacă este foarte iute) și boabe de piper.
Când apa începe să clocotească, adăugăm racii și-i lăsăm să fiarbă exact 10 minute.
Se lasă în apa care au fiert până la servire.
Se servesc cu mujdei de usturoi.
Poftă bună!

2 comentarii:

  1. Ce i-as mai freca si eu pe burtica cu dintii!;))
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer eu nu am reusit :(
    Asa am auzit ca se face, eu i-am spalat cu jet puternic de apă de vreo 10 ori.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...