sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Rata la cuptor

Ingrediente pentru Rata la cuptor


rata
un pahar vin alb
sare
piper proaspat macinat

Mod de preparare:

In mod normal eu faceam o marinata pentru rata (putin ulei, vin, sare, piper si o ceapa taiata fideluta), acum nu prea am avut timp sa fac aces lucru.
Am folosit doar copanele, aripile si pieptul de la rata, din restul merge foarte bine o ciorba (urmeaza reteta). Cine nu are o rata, se gasesc si doar copane de vanzare.
Le-am condimentat cu sare si piper si le-am pus intr-o tava. Am adaugat un pahar de vin alb.
Pentru ca nu am facut marinata, am acoperit tava cu folie de aluminiu sa fiarba un pic in suc propriu (doar jumatate de ora), apoi se scoate folia pentru a se rumeni frumos rata. Se mai lasa la cuptor minim o ora.
Pentru ca merge si un sos la friptura , am strecurat sosul din tava in care a fost friptura, am adaugat putina apa si 2 linguri de bulion si l-am dat in cateva clocote.
Trebuie si o garnitura nu? 
Piure de cartofi si castraveti in otet?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...