marți, 20 septembrie 2016

Plăcintă cu broccoli și cremă de brânză

Ingrediente pentru Plăcintă cu broccoli și cremă de brânză

Aluat
200 g făină
100 ml apă minerală
2 linguri ulei
1/2 linguriță sare
1/2 linguriță drojdie proaspătă

300 g broccoli
400 g cremă de brânză
1 lingură unt
1 lingură ulei
3 ouă
3 fire ceapă verde- doar partea albă
sare
piper negru



Mod de preparare:

Cernem făina într-un bol.
În mijloc am făcut o adâncitură în care am adăugat drojdia, sarea, uleiul și apa minerală.
Am amestecat ușor cu o lingură și am lăsat să se dizolve bine drojdia, chiar să se umfle puțin.
Amestecăm în continuare cu toată făina, până la încorporarea totală.
Se răstoarnă pe masă sau pe un tocător și se frământă în continuare cu mâna.
Se acoperă cu un șervet și se lasă la dospit minim 30 minute.

Pentru umplutură:

Punem apă la fiert cu un praf de sare.
Când începe să clocotească se adaugă broccoli și se fierbe 3 minute.
Se scoate în apă rece, apoi se lasă la scurs.
Se toacă mărunt ajutându-ne de un robot de bucătărie.
Călim ceapa tocată mărunt în 1 lingură de unt și o lingură de ulei.
Adăugăm ceapa călită în broccoli și amestecăm ușor.
Adăugăm crema de brânză și ouăle unul câte unul, amestecând bine după fiecare.
Se condimentează cu sare și piper.

Pregătim o tavă.
Eu nu o mai tapetez cu nimic, pentru că o să întind aluatul direct pe o hârtie pergament.
Deci, pe o hârtie pergament un pic mai mare decât tava, punem un pic de făină și răsturnăm aluatul.
Se întinde ușor cât hârtia, care se va lua cu grijă și se va pune în tavă.
Se taie aluatul în exces, dacă este cazul.
În cazul în care aluatul de desprinde de pe laterale se poate apăsa ușor cu degetul și obținem un contur mai îngroșat.
Se înțeapă  aluatul din loc în loc cu o furculiță.


Se răstoarnă compoziția peste aluat.


Se dă tava la cuptor încins la 180 grade C pentru 50-60 minute sau până se rumenește un pic deasupra.
Se servește după ce s-a răcit un pic.
Pentru că am folosit o tavă dreptunghiulară, am ales să le tai în bucăți pătrate, apoi pe diagonală.
Se poate servi cu smântână și se poate orna cu frunze de pătrunjel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...