joi, 10 iunie 2010

Supa crema de broccoli


Ingrediente pentru Supa crema de broccoli

  • 450 g broccoli (proaspat sau congelat),
  • 2 cartofi,
  • 1 ceapa,
  • 2 catei de usturoi,
  • 2 linguri ulei,
  • 500 ml apa,
  • o lingurita concentrat de legume,
  • 200 ml lapte,
  • sare,
  • piper,
  • 150 g branza cheddar.

Mod de preparare:

Daca avem broccoli proaspat (eu nu am avut, am folosit congelat), il desfacem buchete si il spalam.
Cartofii se curata de coaja si se taie cubulete mici.
Ceapa si usturoiul se curata si se toaca marunt.
Calim ceapa si usturoiul, adaugam cartofii si broccoli si calim cateva minute.
Eu avand broccoli congelat,am pus cartofii si dupa vreo cateva minute am adaugat broccoli.
Adaugam apa, concentratul de legume si laptele.
Lasam sa fiarba acoperit 15 minute (pana se inmoaie cartofii).
Legumele le mixam cu blenderul pana obtinem o pasta omogena.
Condimentam cu sare si piper.
Adaugam 100 g branza cheddar data pe razatoarea mare si amestecam pana se topeste in supa.
Servim fierbinte, punand deasupra restul de branza si cu paine prajita.

Bon appetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...