joi, 9 mai 2013

Tăiței de orez cu legume chinezești


Ingrediente pentru Tăiței de orez cu legume chinezești

200 g tăiței de orez
legume chinezești - gata amestecate în varianta congelată ce conțin:
muguri de fasole Mung,
ardei,
praz,
ceapă,
muguri de bambus,
ciuperci Mun,
sos de soia,
ulei de susan sau măsline

Mod de preparare:

Punem apă la fiert cu un praf de sare.
Când începe să clocotească, oprim focul și punem tăițeii în apă.
Se lasă pentru 5 minute, după care se scot, se clătesc cu apă rece și se stropesc cu puțin ulei de măsline.

În cazul în care folosiți legume crude, ele se pun în proporții egale sau după gust :)
Toate legumele se spală, se curăță și se taie fideluță.
Eu am ales varianta mai sănătoasă - adică fierte în apă pentru 5 minute.
Cealaltă variantă ar fi călite în ulei de susan sau ulei de măsline.
După ce le-am fiert le-am strecurat și le-am clătit cu apă rece.
Se amestecă cu tăițeii de orez și se servesc cu sos de soia.
Servim ca atare, sau ca o garnitură la pește sau de ce nu o fripturică.
Poftă bună!

6 comentarii:

  1. Eu am fript piept de pui in putin ulei de masline si l-am servit cu legumele astea chinezesti.:)
    Mai am o punga la congelator,o prepar dupa reteta ta!:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am incercat inca amestecul ala de legume chinezesti.. Delicios preparatul tau!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce culori, Mihaela! Le mananci din ochi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yep, am avut un pic mai multa lumina a de obicei ;) si a iesit si poza frumoasa ;)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...