luni, 20 februarie 2012

Plăcintă cu brânză de vaci #2



Ingrediente:


  • 250 g unt,
  • 400 g făină,
  • un praf de sare,
  • 100 ml apă,
  • 500 g brânză de vaci,
  • 3 ouă,
  • 5 linguri zahăr,
  • 5 linguri griș,
  • 5 linguri lapte,
  • 50 g stafide,
  • 50 g smântână, 
  • esență rom,
  • coajă de lămâie
  • zahăr pudră.


Mod de preparare:


Cernem făina într-un castron. 
Adăugăm sarea și untul tăiat cubulețe după care frământăm bine.
Adăugăm apa și frământăm în continuare până la omogenizare.
Aluatul se pune în folie și se dă la rece pentru 30 minute.
Între timp într-un castron amestecăm brânza cu ouăle, zahărul, grișul, laptele, stafidele, smăntâna.
Punem după gust esență de rom și coajă rasă de lămâie.
Scoatem aluatul de la rece, se împarte în două și se întind două foi mai mici decât tava de aragaz (deci avem nevoie de o tavă mai îngustă, eu am folosit o tavă de 23x30 cm).
În tava unsă bine cu unt așezăm o foaie, turnăm compoziția cu brânză și acoperim cu cea de-a doua foaie.
Se taie crudă în tavă apoi se coace la foc potrivit pentru 50-60 minute sau până se rumenește un pic deasupra.
Se pudrează cu zahăr imediat ce se scoate din cuptor.
Poftă bună!

4 comentarii:

  1. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm , ce-mi placeeeeeeeeeee , fara aluat dospit ; bun , bun , bun . Bv Micky !Hai , ca te imbratisez .

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu fac de obicei plăcinta cu aluat dospit, dar de data asta am încercat altceva. Varianta asta o mai făcea mama mea pe vremuri
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. I аlways spent my half an hour to reaԁ thiѕ blog's articles every day along with a mug of coffee.

    Also visit my website :: fotografie studio schmuck Tisch

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...