vineri, 19 aprilie 2013

Ciocănele de pui marinate

Ingrediente pentru Ciocănele de pui marinate

600 g ciocănele de pui,
3 linguri iaurt gros,
1 lingură pastă de tomate,
1 lingură pastă de ardei,
1 lingură ulei de măsline,
1 linguriță boia,
5 căței de usturoi,
sare,
piper,
fulgi chilli.

Mod de preparare:

Ciocănelele de pui se spală și se zvântă.
Într-un castron mai mare amestecăm iaurtul cu pasta de tomate și pasta de ardei, apoi adăugăm usturoiul pisat, uleiul și  amestecăm bine.
Condimentăm ciocănelele cu sare și piper, după care se introduc în marinată.
Se agită un pic castronul pentru a acoperi marinata în totalitate bucățile de pui.
Se dă la rece pentru minim 30 minute.
Se scot de la frigider, se scurg de marinată și se pun într-o tavă unsă cu puțin ulei.
Dacă aveți o tavă prevăzută cu un gratar, puteți să o folosiți - în felul acesta sosul va curge în tavă.
Eu nu am folosit o astfel de tavă, chiar am adăugat din marinată peste ciocănele în tavă :)
Am presărat boia și fulgi de chilli și am dat la cuptor pentru 40-50 minute la 200 grade C.
Am servit imediat cu o salată de rucola.
Poftă bună!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...